18 yaşından küçüklerin web sitemizi gezmeleri YASAKTIR !

28 Şubat 2011 Pazartesi

Okulda Öğretmenimle

Ben 18 yaşında bir lise son öğrencisiyim 36 yaşında karizmatik evli bi hocama aşığım.uzun boylu dik göğüslü sexy kalçası olan bir kızım.benim aşık olduğum hocamda bana karşı bi ilgi duyduğunu belli ediodu sürekli göğüslerime kalçalarıma bakıyodu.bende bundan haz duyup onun dersinde zaten kısa olan eteğimi biraz daha kısaltıp gömleğimin düğmesini bir tane daha açarak yanına gidip devamlı soru soruyodum. öyle karizmatiktiki onun orda beni deli gibi sikmesini istiyordum.bi gün yine soru sorarken penisinin kalktığını gördüm ve deliye döndüm kağıda soru die sizinle depoda boş derste birlikte olmak istiorm yazdım. verdim. sonra depoya indim ve onun çoktan orda olduğunu gördüm kapıdan girer girmez dudaklarıma yapıştı deli gibi öpüşüodk sonra pantolonunu açıp onunkini emmeye başladım o ise çıldırmıştı beni domaltım yarım saat kıçımı sikti sonra ona öndende istiorm dedim oda bakire değilmisin dedi bende sana vermek istiorm dedim oda büyük bi zevkle soktu çıkardı öle güzeldiki sımsıcacıktı 2 der . boyunca seviştik sonra çıktık artık her boş derste ve hafta sonları otelde sevişiorz ve onun girdiği dersten hep yüksek notlar alıorm karısından boşanck ve evlencz harika dimi:D

1 yorum:

Buğra İSTANBUL dedi ki...

MERHABA BEN BUĞRA 30 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0545 597 25 57) HOŞÇAKALIN.....