18 yaşından küçüklerin web sitemizi gezmeleri YASAKTIR !

15 Şubat 2011 Salı

Merhaba bende kendi hikayemi anlatmak istiyorum.Ismim Aylin Hollandada okuyorum.Kendim 20yasinda 172 boylarinda 60kg siyah uzun sacli esmer tenli seksi bir kizim.Hayatimda cok erkek arkadaslarim oldu ama dergilerde yada Tv de nette guzel bayan vucudunu gorursem cok tahrik oluyordum,neden kendim anlayamiyordum,ozellikle buyuk popolu ve goguslu uzun bacakli kadinlari seyretmeyi hoslaniyordum.Ve benimle ayni evde kalan ev arkadasim Inci 176boyunda bacaklari uzun gotu ve goguzu aynen JLonun gibiydi.Ve seks konusunu konusmayi cok severdi.Neyse fazla uzatmayim hayallerimde hep onunla sevisiyordum o buyuk popolarini avucuma alip sikmayi ve amini yalap onu delirtmek istiyordum.Bir gun kiz arkadaslarla beraber saunaya gitmeye karar verdik.ben o ve bir tane okul arkadasimiz vardi.Bira aldik ve inci erkek servislerini cagiralim cok iyi dinlenelim sikiselim diye saka yapiyordu.Ama sakaydi tabi.Neyse gittik saunaya once soyunduk aliyenin ciplak vucudunu gorunce delirecektim ami cok tatliydi popolari dedigim gibi cok guzeldi gogusleri siskin dimdikti amim hemen sulanmaya basladi biralarimizi ictik ve biraz oturduk ve ikisi buharlanmaya gitti bende havuzun yaninda kanapede yaiyordum ve gozlerimi kapatip onu hayal ediyordum.Bir an birisinin eli amimi tuttu ve kiz ne guzel amin var klitorun sismis dedi diyen inciydi bende hemen kalktim ve amimi kapattim ne yapiyorsun dedim.O de elimi tuttu ve rahat ol diye dudaklarima yapisti ben kendimi kaybedecektim hemen karsilik vermeye basladim zaten cildirmistim hemen hayall ettigim poposunu sikmaya goguslerini yalamaya basladim amini her tarafini elliyor ve yaliyordum o de benim hertarafimi oksuyor ve yaliyordu dedliler gibi yapismistik.Oteki kiz umrumuzda bile degildi ve bir yandan o gorebilir diye korku daha da tahrik ediyordu hemen inciyi yere yatirdim ve . ustune ciktim ve amimi aminin uzerine surtmeye basladim aaynen erkek gibi ondan inleme sesler geliyordu ben surttukce cok zevk aliyordu benim amimdan de zevkten sular dokuluyordudaha cok derinine girmek istiyordum cok bastiriyordum klitorunun ustune kendi klitorumu bastiriyordum.Birazdan bosalacaktim inci beni kendiisine dogru ayaklari ile sikmisti.Ve birazdan cigliklarla ikimiz beraber bosaldik . ikimizde zevkten titriyorduk.amimdan cok guzel bir dalga geldi butun vucuduman saclarima turnaklarimin ucuna kadar hissettim. Sonra ikimizde kalktik ve dusa girdik.Sen neymissin bye dedim,O de bana cok ateslisin dedi.


1 yorum:

Buğra İSTANBUL dedi ki...

MERHABA BEN BUĞRA 30 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0545 597 25 57) HOŞÇAKALIN.....