18 yaşından küçüklerin web sitemizi gezmeleri YASAKTIR !

16 Şubat 2011 Çarşamba

En Güzel Heyecan


Bir insan yedisinde neyse yetmişinde de odur diye boşuna dememişler. Beni taniyan tanır, eski itirafçılardanım.
Uzun zamandir itiraf yazmıyorum. Kendimce akıllı uslu hanım hanımcık bayan olacaktim. Özel hayatımı siz saygıdeğer okuyucularımızla paylaşmayacaktım. Ama dayanamıyorum, eğer anlatmazsam çatlıycam.
Geçen hafta yaşadığım ülkede noel tatili vardı. Her yer kapalı, ölü şehir havası vardı. Ülkemin canlı kıpır kıpır havası maalesef yaşadığım kasabada yok.
Marketler birkaç günlüğüne kapandı. Biz de son gün gıda alışverişi yapmak için marketin yolunu tuttuk eşimle beraber. Marketin kapalı otoparkına girdik, yukarı çıkmak için asansörü kullanıyorduk ki asansörde mahsur kaldık.
İlk önce panik oldum. (Kapalı yerlerde fazla kalamıyorum.)
Eşim huyumu bildiği için gevsetmeye çalıştı. Birbirimizi seçemeyecek kadar karanlıktı ortam. Görevlilerle konuştuktan sonra en geç yarım saate kadar oradan çıkacağımızın teminatını verdiler ama hala panik havam devam ediyordu.
Eşime ise fırsat değerlendirme ve fantezilerimize yenisini ekleme fikri gelmişti bile. Biran ensemde nefesinin sıcaklığını ve heyecanını hissettim. Ellerini belimde hissettim. Onun nefesi bile beni delirtmeye yetmişti, çok bir şey yapmasına bile gerek yoktu. Ama uyuyan yılan uyanmıştı artık. Asansörün duvarına yüzüm iyice dayanmıştı. Neden tiksinme duygusu bile gelmedi? Genelde herkesin kullandığı umumi yerlerde yüzümü değdirmeyi bırakın ellerimi bile kullanmam. Bana göre cok kısa ama hayatımda hiç bir zaman yaşamadığım heyecan. Karanlik olan asansörde her yer aydınlık geliyordu şehvetimden. 10 dakikada insan hayatının en güzel seksini yaşar mı? Görevliler asansörü açtıklarında ayaklarim yere basmıyordu. Herkese saçma tebessümler ediyordum.
Bir müddet kendime gelemedim, bacaklarımın titremesini durduramıyordum. Kendimi topladıktan sonra alışverişimizi yaptık ama aklım başka yerdeydi. Gece yattığımda bile hala olayin etkisi altındaydım. Neden bu kadar etkilendim onu da bilmiyorum ama yaşadığım en heyecanlı birleşmeydi.

1 yorum:

Buğra İSTANBUL dedi ki...

MERHABA BEN BUĞRA 30 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0545 597 25 57) HOŞÇAKALIN.....